zondag 10 juni 2012

Zondag 10 juni 2012 Feest

Goedemiddag, 


Oh wat slecht. Ik heb donderdag voor het laatst een my life geschreven. De reden is dat ik gewoon lui ben en het wel druk heb gehad. Vrijdag ben ik met mijn zus naar de stad geweest, op zoek naar oranje nagellak. Wat een klus was dat zeg! Ik heb toch nog een potje kunnen bemachtigen bij de Etos. Een oranje shimmer nagellak wel, helaas geen knalkleur. Die waren werkelijk NERGENS meer verkrijgbaar. Vind ik ook niet heel gek eigenlijk, aangezien Nederland gister moest voetballen. Toch heb ik nog een potje kunnen bemachtigen. En het geluk was ook nog dat ie voor 50% afgeprijsd was! In plaats van €2,50 kostte die nu €1,25 :) Lekker prijsje!
Ik zal nog wel een foto plaatsen van het lakje.


Gisteren ben ik naar Paul geweest. We wilde eerst nog iets leuks gaan doen, maar het was niet zulk mooi weer. Dus hebben we maar 2 Harry Potter films gekeken. We wilden dit weekend alle 8 de films kijken, maar dat gaat niet lukken denk, aangezien we gisteren als laatste film nummer 5 hebben gekeken. Ook hebben we de wedstrijd Nederland - Denemarken gekeken met z'n tweetjes. Paul en ik zijn echt geen voetbalfans, maar het EK en WK kijken we toch wel met plezier. 


Vandaag hebben we een feestje. Niet zo zeer verjaardag of zo. De zus van Paul en haar vriend hadden gewoon zin om wat mensen uit te nodigen, en daar gaan we vanmiddag dus heen. Is altijd wel gezellig. :)


xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten