maandag 11 juni 2012

Maandag 11 juni 2012 & Dinsdag 12 juni Stad

Goedemiddag!


Over een uurtje ga ik samen met mijn beste vriend naar de stad. Ik moest nog naar de stad voor een nieuw make-up spiegeltje, want bij de mijne liet er een spiegeltje los en viel kapot...We wilden vandaag al afspreken, en toen ik zei dat ik naar de stad ging, wilde hij wel mee ;) De reden dat we wilden afspreken is omdat we donderdag de uitslag van de examens krijgen en we samen een examenfeestje willen geven. Het is nog niet duidelijk of hij gaat slagen helaas, dus het is een beetje moeilijk regelen allemaal. Ik ben er bijna 100% zeker van dat ik wel ga slagen.. Ik wil niet heel veel mensen uitnodigen. Hoogstens een man of 10. Even bespreken wie we uitnodigen dan..want als hij niet slaagt en hij nodigt mensen uit die ik niet ken, is het wel een beetje raar dat ze voor mij komen..Dat moeten we dus nog even overleggen. 


Ook wil ik nog even langs Hema of zo, want ik wilde nog steeds een knaloranje nagellak. Ook wil ik nog een nieuw oogschaduwkwastje. Even kijken wat ik kan scoren.


Morgen ga ik met mijn moeder naar Breda. Lekker heel de dag shoppen. Eerst gaan we ontbijten bij de Ikea ;)
Heb er echt zin in, want ik wil echt nieuwe kleren. Lekker veel zomerse dingen zoals jurkjes, korte broekjes, hemdjes, luchtige blousejes, noem maar op. Tot nu toe betaald mijn moeder al mijn kleren nog, dus daar moet ik nog maar even gebruik (misbruik haha) van maken. Zodra ik naar HBO ga en studiefinanciering krijg, moet ik alles qua kleding en producten als deo, shampoo etc, zelf betalen. Als het goed is krijg ik rond de €95 per maand, dus dat moet goed komen. Ikzelf shop niet vaak kleren, maar dat zal wel veranderen als ik het eenmaal zelf moet betalen. Nu koop ik alleen kleren als ik met mijn moeder naar de stad ga, aangezien zij betaald. Soms als ik alleen ben koop ik wel eens een shirtje of iets, maar dat is echt maar zelden.
Ik wil heel graag naar de Primark, aangezien wij die hier in Roosendaal niet hebben. Gewoon leuke kleren voor erg weinig geld. 


xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten